Wednesday, April 8, 2009

SeLaMat UlanG tAHun EMaK



Hari ni Birthday mak yang ke -51, Tak tahu nk belikan ape utk mak.. Tp mesti sesuatu yg bermakna diusia 51 ni coz aku pun dh matang takkn nk bg hadiah mcm masa sekolah2 dulu.. Pagi ni aku call mak wish happy birthday.. Harap2 aku org pertama yg wish mak.. Walaupun jauh tak bermakna aku lupa..
Doa aku semoga mak dipanjangkan umur, diberi keberkatan oleh Allah dlm setiap amal kebajikan, dimurahkan rezeki, dipelihara imannya, dilindungi dari segara fitnah dunia dan semoga mak sentiasa tabah menghadapi cabaran hidup ni.. Sesungguhnya mak mmg tabah.. itu tak dapat aku nafikan..


Pasal celebrate birthday plak, pd kitorg bkn lah 1 kemestian mcm sesetgh org.. Cuma teringat lagi zaman kecik2 dulu kitorg akan collect duit sikit sorg semata-mata nk sambut birthday usually kitorg akan combine hujung bln baru celebrate.. Mcm bln 4 birthday mak -9-apr, andak-15 april n aku plak 28-april so combinela.. lagi meriah + save budget.. huhuhu.....


Dalam usia 51 tahun ni aku tahu byk yg mak dah lalui pahit manis, susah senang semuanya mak tanggung sendiri.. Dan aku sendiri sehabis baik aku akan cuba untuk jadi anak yg memudahkan mak dan seboleh mungkin aku tak nk jadi penambah beban dibahu mak..
Teh Sayang mak...

1 comment:

  1. waaaaaa.... long luperrrrr...!!!nak balik rumah mak laa kejap. nak mintak maaf..

    ReplyDelete