Monday, April 27, 2009

28 APRIL...

Mlm td aku sengaja tido awal.. takut kene gurau yg dahsyat... sbb dari petang dia asyik wat aku marah..kacau2 aku.. Dlm pd tu masih tetap berharap bile aku bgn pagi nanti 1 st person to wish me happy birthday is him.... but kul 12 mlm dia kejutkan n wish happy birthday yang ke 26 sayang.... haha...tersentuh gak coz previously before kawin susahnyer nk dgr ucapan tu paling2 pun dpt msg jer.. msg tula yg aku simpan... consider cam hadiah akula tu..

Then the 2nd person is my lovely sister-andak(tak pernah lupa b'day aku), pastu tang.. then my beloved mom.. "selamat hari jadi anak mak.. semoga sihat selalu murah rezeki.. panjang umur bahagia hingga ke akhir hayat hendaknye..amin..."tersentuh sgt.. sebenarnya sbg anak dr kecil kita mengharapkan mak ayah ucap happy birthday pd kita n sambut birthday kita tapi sebenarnya kita yang patut ucap terima kasih pd mereka terutama emak sbb dialah yang melahirkan kita.

Sbb tu tiap kali birthday aku, mesti aku ucap thanks kat mak sbb melahirkan aku.. susah payah hanya mak yang tahu.. then she reply like this.." same2 itu rezeki yg ALLAH bg kat mak" Tak blh tahan pagi2 lagi air mata aku dah mengalir terharu sgt... Sesungguhnya setiap anak tu permata kepada ibu bapa.. bertapa mereka bersyukur saat kita lahir ke dunia...

No comments:

Post a Comment