Monday, April 27, 2009

Siapa lahir bln april??..kita mungkin ada persamaan...

Kita mungkin berada dlm kelompok yang sama.. tp tak semestinya kita serupa....

Sangat aktif dan dinamik. -haha aku ke??
Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal-betullah...
Sangat menarik dan pandai menjaga diri- yeke? ye..kot hikhik...
Punya daya mental yang sangat kuat. -aku pun tak sure
Suka diberi perhatian-yeke ? mane ade..
Sangat diplomatik (pandai memujuk )-kecik2 dulu aku pandai pujuk abah terutama bile nk duit..^_^
Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang-bg pendapat adela nk selesaikan tu tak la..yg tu sendiri pikir la..huhu
Sangat berani dan tiada perasaan takut-hehe aku takut terutama tgk cite seram..
Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah. -yg aku tau aku ni garang...
Emosi cepat terusik-kuat nangis...huk huk..
Cuba kawal perasaan. -tak blh kawal klu nak marah takde makne nk kawal2
Kecenderungan bersifat pendendam-kdg2 perasaan ni susah nk buang w/pun aku tak suka
Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan. -adela tersama..huhu
Kuat daya ingatan-skrg mcm tak je.. ade termakan semut ke ek??
Gerak hati yang sangat kuat-haha u should careful with me.. i know what are u doing..
Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain-sometimes
Berpenyakit disekitar kepala dan dada-dulu la..skrg dah ok
Sangat cemburu dan terlalu cemburu- sikit2 la

2 comments: