Sunday, November 15, 2009

Sebelum dan selepas...

Malam td adik aku( tang) hantar gambar aku yg dah di-edit kat YM... hahaha mmg ni la kje dia sejak dia alami nightmare yang sama ngat aku.. JERAWAT yang jahat. Tapi dia tak seteruk aku.. Just to share betapa deritanya aku..


Gambar ni masa majlis pertunangan aku- 15.03.2009 masa ni jerawat tengah naik dgn jayanya.. so sad. Bayangkan lah.. Tuk sedapkan mata memandang adik aku pun cucikan @ padam jerawat tu jadila cam kat bawah ni.



Haha ni la... klu msk majalah mmg selicin ni la jadinya....huhuhu


Ni plak gambar lama aku sekitar tahun 2006-masa ni kat UiTM Shah Alam. Time ni jerawat aku tak teruk lg...
Tapi adik aku padam gak kasi bersih.. ni la hasil selepas dipahamkan.



Ni pun sama masa kat UiTM...

I wish muka aku dpt jd selicin ni... Tp cam bermimpi jer.. sbb parut dah byk... susah nk hilangkan. Jadi ni la satu2 nya cara utk aku berangan yang muka aku bebas jerawat...
Sape2 de petua nk hilangkan parut jerawat leh ar share ngan aku..

2 comments:

  1. hehehe..cdeynyer,takper..
    nnt bli kentang byk2 ye..hihi
    klu mls nk letak kt muke,leh goreng..
    makan p0n sodap

    ReplyDelete